PARA TODA NECESIDAD SIEMPRE HAY UN LIBRO

Image from Google Jackets

Valor emocional en el servicio: Estrategia para crear, conservar y fortalecer las relaciones con sus clientes / Barlow, Janelle

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Spanish Publication details: México: Grupo patria cultural, 2003Description: XXII, 345 p.: il.; 23 cmISBN:
  • 970-24-0480-0
Subject(s): LOC classification:
  • HF5415.5 B367
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Home library Collection Call number Copy number Status Notes Date due Barcode Item holds
Libros para consulta en sala Libros para consulta en sala Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Biblioteca Antonio Enriquez Savignac COLECCIÓN RESERVA HF5415.5 B367 (Browse shelf(Opens below)) 1 No para préstamo Turismo Sustentable y Gestión Hotelera 010736
Libros Libros Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Colección General HF5415.5 B367 (Browse shelf(Opens below)) 2 Available Turismo Sustentable y Gestión Hotelera 010737
Libros Libros Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Colección General HF5415.5 B367 (Browse shelf(Opens below)) 3 Available Turismo Sustentable y Gestión Hotelera 010738
Libros Libros Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Colección General HF5415.5 B367 (Browse shelf(Opens below)) 4 Available Turismo Sustentable y Gestión Hotelera 010739
Libros Libros Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Colección General HF5415.5 B367 (Browse shelf(Opens below)) 5 Available Turismo Sustentable y Gestión Hotelera 010740
Libros Libros Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Colección General HF5415.5 B367 (Browse shelf(Opens below)) 6 Available Turismo Sustentable y Gestión Hotelera 010741
Total holds: 0

Traducción de:Roberto Haas Andrade

T. Original: Emotional value: Creating strong bonds with your customers

  • Universidad del Caribe
  • Powered by Koha