PARA TODA NECESIDAD SIEMPRE HAY UN LIBRO

Imagen de Google Jackets

Hospitality marketing management / Robert D. Reid, David C. Bojanic

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, c2006Edición: 4th edDescripción: xiv, 626 p. : il. col. ; 29 cmISBN:
  • 0471476544 (cloth)
Tema(s): Clasificación LoC:
  • TX911.3.M3 R353h 2006
Contenidos:
pte. 1. Introduction to hospitality marketing. The functions of marketing ; Introduction to hospitality services marketing -- pte. 2. Understanding and targeting hospitality consumers. Understanding the behavior of hospitality consumers ; Market segmentation and positioning -- pte. 3. Marketing planning and information. Developing a marketing plan ; Information for marking decisions -- pte. 4. Product-service mix and distribution strategies. Developing new products and services ; Product-service mix strategy ; Marketing channels ; e-commerce -- pte. 5. Promotional strategy. Promotion and advertising -- Advertising and media planning ; Sales promotions, merchandising, and public relations ; Personal selling -- pte. 6. Pricing strategy and menu design. Pricing strategy ; Using menu design as a marketing tool
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Biblioteca de origen Colección Signatura topográfica Copia número Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libros para consulta en sala Libros para consulta en sala Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Biblioteca Antonio Enriquez Savignac COLECCIÓN RESERVA TX911.3.M3 R353h 2006 (Navegar estantería(Abre debajo)) 1 No para préstamo Turismo Sustentable y Gestión Hotelera 015860
Libros Libros Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Colección General TX911.3.M3 R353h 2006 (Navegar estantería(Abre debajo)) 2 Disponible Turismo Sustentable y Gestión Hotelera 015861
Total de reservas: 0

Incluye al final de cada capítulo casos de estudio

Incluye referencias bibliográficas e índice

pte. 1. Introduction to hospitality marketing. The functions of marketing ; Introduction to hospitality services marketing -- pte. 2. Understanding and targeting hospitality consumers. Understanding the behavior of hospitality consumers ; Market segmentation and positioning -- pte. 3. Marketing planning and information. Developing a marketing plan ; Information for marking decisions -- pte. 4. Product-service mix and distribution strategies. Developing new products and services ; Product-service mix strategy ; Marketing channels ; e-commerce -- pte. 5. Promotional strategy. Promotion and advertising -- Advertising and media planning ; Sales promotions, merchandising, and public relations ; Personal selling -- pte. 6. Pricing strategy and menu design. Pricing strategy ; Using menu design as a marketing tool

Compra 071128 1208.00

  • Universidad del Caribe
  • Con tecnología Koha