CUDA by example : an introduction to general-purpose GPU programming / Jason Sanders, Edward Kandrot
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Upper Saddle River, NJ : Addison-Wesley, c2011Descripción: xix, 290 p. : il. ; 24 cmISBN:- 0131387685
- 9780131387683
- QA 76 .76 .A65 S26
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros para consulta en sala | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | COLECCIÓN RESERVA | QA 76 .76 .A65 S26 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | No para préstamo | Ing. Telematica | 030352 | |||
Libros | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Colección General | QA 76 .76 .A65 S26 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 2 | Disponible | Ing. Telematica | 030353 | |||
Libros | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Colección General | QA 76 .76 .A65 S26 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 3 | Disponible | Ing. Telematica | 031764 |
Navegando Biblioteca Antonio Enriquez Savignac estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
QA76.76 0634 T3591 Sistemas operativos: diseño e implementación / | QA 76 .76 .A65 A42 El gran libro de programación avanzada con Android / | QA 76 .76 .A65 A42 El gran libro de programación avanzada con Android / | QA 76 .76 .A65 S26 CUDA by example : an introduction to general-purpose GPU programming / | QA 76 .76 .A65 S26 CUDA by example : an introduction to general-purpose GPU programming / | QA76.76.C65 A4538 Compiladores: principios, técnicas y herramientas / | QA76.76.C65 A4538 Compiladores: principios, técnicas y herramientas / |
Incluye índice
Why CUDA? Why now? -- Getting started -- Introduction to CUDA C -- Parallel programming in CUDA C -- Thread cooperation -- Constant memory and events -- Texture memory -- Graphic interoperability -- Atomics -- Streams -- CUDA C on multiple GPUS -- The final countdown -- Advanced atomics
"CUDA is a computing architecture designed to facilitate the development of parallel programs. This book shows programmers how to employ this new technology. Each area of CUDA development is introduced through working examples. After a concise introduction to the CUDA platform and architecture, as well as a quick-start guide to CUDA C, the book details the techniques and trade-offs associated with each key CUDA feature."--[book cover]
Fondos PIFI Compra 120601 569.86