Contribution of Islamic culture and its impact on the Asian tourism market / World Tourism Organization.
Tipo de material: TextoIdioma: Inglés Editor: Madrid, Spain : UNWTO [World Tourism Organization], ©2017Edición: 1a ediciónDescripción: 214 páginas : ilustraciones, gráficas, mapas ; 30 x 21 cmTipo de contenido:- texto
- sin medio
- volumen
- 9789284418046 (UNWTO)
- G 155 .A75 C764 2017
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros para consulta en sala | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | COLECCIÓN RESERVA | G 155 .A75 C764 2017 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | No para préstamo | Turismo | 039657 |
Incluye referencias bibliográficas: [página 215]
Australia -- Bangladesh -- Brunei Darussaiam -- China -- India -- Indonesia -- Iran, Islamic Republic of -- Japan -- Korea, Republic of -- Malaysia -- Maldives -- Pakistan -- Philippines -- Saudi Arabia -- Sri Lanka -- Thailand
"Contribution of Islamic Culture and its Impact on the Asian Tourism Market highlights the influence of Islamic culture on Asian history and heritage and the potential of the emerging market for Islamic tourism. The publication outlines characteristics of the Islamic tourism market in Asia and the Pacific featuring 19 country monographs and case studies. Political, economic and socio-cultural dimensions of Islamic tourism in the region are outlined in each monograph." -- P. Web UNWTO
PTSGH
NUEVOSTURISMO