Selling the sea : an inside look at the cruise industry / Bob Dickinson, Andy Vladimir.
Tipo de material: TextoProductor: Hoboken, N.J. : Distribuidor: Wiley, Fecha de copyright: ©2008Edición: 1a ediciónDescripción: xii, 364 páginas : ilustraciones ; 23 x 16 cmTipo de contenido:- texto
- sin medio
- volumen
- 9780471120018
- 0471749184
- G 550 D55 1997
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros para consulta en sala | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | COLECCIÓN RESERVA | G 550 D55 1997 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | No para préstamo | Turismo Sustentable y Gestión Hotelera | 040947 |
Navegando Biblioteca Antonio Enriquez Savignac estanterías, Colección: COLECCIÓN RESERVA Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Casting off -- Coming about -- Life on the ocean wave -- Home on the rolling deep -- Getting underway -- Your cruise line GPS -- Now hear this -- Pieces of eight -- Booiing passage -- Bob & Andy´s vacations store
"Written by the man who helped make Carnival Cruise Lines the largest cruise line company in the world and a travel and tourism expert, this book is the guide to marketing in the cruise industry. It takes the reader through the basics of the cruise line industry, ship operations, and on-shore business operations--while continually sharing the business secrets of one of the leading figures in the travel industry. Includes insider information, anecdotes, background, and history. Explores all aspects of marketing a cruise line." -- P. web editorial
TSyGH
NUEVOSTURISMO