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Kiss theory good bye : five proven ways to get extraordinary results in any company / Bob Prosen

By: Material type: TextTextProducer: Dallas, TX, Estados Unidos de América : Distributor: Gold Pen Publishing, Copyright date: ©2006Description: xxi, 230 páginas : ilustraciones ; 22 x 14 cmContent type:
  • texto
Media type:
  • sin medio
Carrier type:
  • volumen
ISBN:
  • 0977684806
Subject(s): LOC classification:
  • HD 31 P76 2006
Summary: "Seasoned corporate executive Bob Prosen cuts like a laser through the fog of political correctness and business-as-usual in his new book. Prosen, who spent 25 years as an executive with top global companies including AT&T, Sprint, Hitachi, NCR, and Sabre, says he's had enough of the business books that tell readers what to do rather than how. "Forget the platitudes and feel-good anecdotes from a few CEOs and business gurus. Get to the point, the how-to details that can actually help leaders get the results they need in the companies they run," Prosen counsels. While other business books try to tell you what to do to run your business better, faster and for greater profit, "Kiss Theory Good Bye" gives you the tools and step-by-step directions to make it happen. Packed with straightforward, no-nonsense, and easy to follow instructions to accelerate performance and profits in any organization..." --P.webSummary: "El experimentado ejecutivo corporativo, Bob Prosen, corta como un láser a través de la niebla de la corrección política y el negocio habitual en su nuevo libro. Prosen, quien pasó 25 años como ejecutivo con las principales compañías globales, como AT&T, Sprint, Hitachi, NCR y Sabre, dice que ya tiene suficientes libros de negocios que les dicen a los lectores qué hacer en lugar de cómo hacerlo. "Olvídese de los lugares comunes y las anécdotas de sentirse bien de algunos CEOs y gurús de negocios. Vaya al punto, los detalles prácticos que pueden ayudar a los líderes a obtener los resultados que necesitan en las compañías que dirigen", dice Prosen. Mientras que otros libros de negocios tratan de decirle qué hacer para administrar su negocio mejor, más rápido y para obtener mayores ganancias, "Kiss Theory Good Bye" le brinda las herramientas y las instrucciones paso a paso para que esto suceda. Embalado con sencillo, sin complicaciones..." --P.web
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Libros para consulta en sala Libros para consulta en sala Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Biblioteca Antonio Enriquez Savignac COLECCIÓN RESERVA HD 31 P76 2006 (Browse shelf(Opens below)) 1 No para préstamo Biblioteca 040984
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"Seasoned corporate executive Bob Prosen cuts like a laser through the fog of political correctness and business-as-usual in his new book. Prosen, who spent 25 years as an executive with top global companies including AT&T, Sprint, Hitachi, NCR, and Sabre, says he's had enough of the business books that tell readers what to do rather than how. "Forget the platitudes and feel-good anecdotes from a few CEOs and business gurus. Get to the point, the how-to details that can actually help leaders get the results they need in the companies they run," Prosen counsels. While other business books try to tell you what to do to run your business better, faster and for greater profit, "Kiss Theory Good Bye" gives you the tools and step-by-step directions to make it happen. Packed with straightforward, no-nonsense, and easy to follow instructions to accelerate performance and profits in any organization..." --P.web

"El experimentado ejecutivo corporativo, Bob Prosen, corta como un láser a través de la niebla de la corrección política y el negocio habitual en su nuevo libro. Prosen, quien pasó 25 años como ejecutivo con las principales compañías globales, como AT&T, Sprint, Hitachi, NCR y Sabre, dice que ya tiene suficientes libros de negocios que les dicen a los lectores qué hacer en lugar de cómo hacerlo. "Olvídese de los lugares comunes y las anécdotas de sentirse bien de algunos CEOs y gurús de negocios. Vaya al punto, los detalles prácticos que pueden ayudar a los líderes a obtener los resultados que necesitan en las compañías que dirigen", dice Prosen. Mientras que otros libros de negocios tratan de decirle qué hacer para administrar su negocio mejor, más rápido y para obtener mayores ganancias, "Kiss Theory Good Bye" le brinda las herramientas y las instrucciones paso a paso para que esto suceda. Embalado con sencillo, sin complicaciones..." --P.web

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