The 22 immutable laws of branding : how to build a product or service into a world-class brand / Al Ries and Laura Ries
Tipo de material: TextoNew York, Estados Unidos de América : HarperBusiness, ©2002Descripción: xvi, 255 páginas : ilustraciones; 23 x 19 cmTipo de contenido:- texto
- sin medio
- volumen
- 0060007737
- 9780060007737
- Twenty-two immutable laws of branding
- HD 69 .B7 R55 2002
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros para consulta en sala | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | COLECCIÓN RESERVA | HD 69 .B7 R55 2002 (Navegar estantería(Abre debajo)) | 1 | No para préstamo | Biblioteca | 041086 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Antonio Enriquez Savignac estanterías, Colección: COLECCIÓN RESERVA Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
"Smart and accessible, The 22 Immutable Laws of Branding is the definitive text on branding, pairing anecdotes about some of the best brands in the world, like Rolex, Volvo, and Heineken, with the signature savvy of marketing gurus Al and Laura Ries. Combining The 22 Immutable Laws of Branding and The 11 Immutable Laws of Internet Branding, this book proclaims that the only way to stand out in today's marketplace is to build your product or service..." -- P.Web.
BIB
NUEVOSBIBLIOTEC