Social interaction and English language teacher identity / John Gray ; Tom Morton,
Tipo de material: TextoSeries Studies in social interaction | Studies in social interactionEditor: Edinburgh : Distribuidor: Edinburgh University Press, Fecha de copyright: ©2018Descripción: 191 páginas : 23 x 16 cmTipo de contenido:- texto
- sin medio
- volumen
- 9780748656110
- Morton, Tom, 1955- [autor]
- LB 1773 .U5 G77 2018
Contenidos:
Resumen: Analyses how different English language teacher identities and power relationships are oriented to and made relevant in social interaction.
Contents; Acknowledgements; 1 Introduction; 2 Identity -- An Overview; 3 Social Interaction And Identity; 4 Knowledge, Power And Identity In Trainer-Trainee Interaction; 5 Positioning Analysis Of Esol Teachers' 'Small Stories'; 6 The Construction Of Language-Related Identity; 7 English Language Teachers' Social Class; 8 Queering The Research Interview; 9 English Language Teacher Identity; Appendix; References; Index.
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Biblioteca de origen | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Notas | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros para consulta en sala | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | COLECCIÓN RESERVA | LB 1773 .U5 G77 2018 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ejem. 1 | No para préstamo | Lengua Extranjera | 042303 | |||
Libros | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Colección General | LB 1773 .U5 G77 2018 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ejem. 2 | Disponible | Lengua Extranjera | 042304 | |||
Libros | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Colección General | LB 1773 .U5 G77 2018 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ejem. 3 | Disponible | Lengua Extranjera | 042305 | |||
Libros | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Biblioteca Antonio Enriquez Savignac | Colección General | LB 1773 .U5 G77 2018 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Ejem. 4 | Disponible | Lengua Extranjera | 042306 |
Total de reservas: 0
Navegando Biblioteca Antonio Enriquez Savignac estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No hay imagen de cubierta disponible | ||||||||
LB 1731 C65 Escuela para investigadores / | LB 1773 .U5 G77 2018 Social interaction and English language teacher identity / | LB 1773 .U5 G77 2018 Social interaction and English language teacher identity / | LB 1773 .U5 G77 2018 Social interaction and English language teacher identity / | LB 1775 V217 1998 El tacto en la enseñanza: el significado de la sensibilidad pedagógica / | LB 1775 V217 1998 El tacto en la enseñanza: el significado de la sensibilidad pedagógica / | LB 1778 .4 .M6 G65 2012 Prestigio académico, estructuras, estrategias y concepciones : el caso de los sociólogos de la UAM / |
Contents; Acknowledgements; 1 Introduction; 2 Identity -- An Overview; 3 Social Interaction And Identity; 4 Knowledge, Power And Identity In Trainer-Trainee Interaction; 5 Positioning Analysis Of Esol Teachers' 'Small Stories'; 6 The Construction Of Language-Related Identity; 7 English Language Teachers' Social Class; 8 Queering The Research Interview; 9 English Language Teacher Identity; Appendix; References; Index.
Analyses how different English language teacher identities and power relationships are oriented to and made relevant in social interaction.
NUEVOS IDIOMAS