PARA TODA NECESIDAD SIEMPRE HAY UN LIBRO

Imagen de cubierta local
Imagen de cubierta local
Imagen de Google Jackets

Blueprint to the digital economy ; creating wealth in the era of e-business / editado por Don Tapscott, Alex Lowy, y David Ticoll ; editor asociado Natalie Klym.

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoIdioma: Inglés Editor: New York : Distribuidor: McGraw-Hill, Fecha de copyright: ©1998Edición: 1a ediciónDescripción: xxi, 410 páginas : ilustraciones ; 23 x 16 cmTipo de contenido:
  • texto
Tipo de medio:
  • sin medio
Tipo de soporte:
  • volumen
ISBN:
  • 0070633495
Tema(s): Clasificación CDD:
  • 658.4/038 21
Clasificación LoC:
  • HC79 .I55 B57 1998
Contenidos:
1. Joined at the Bit: The Emergence of the E-Business Community. -- 2. Revisiting Plato's Cave: Business Design in an Age of Uncertainty. -- 3. Building Smarter, Faster Organizations. -- 4. The New Corporate Form. -- 5. Designing the New Digital Enterprise. -- 6. Banking Without Boundaries: How the Banking Industry is Transforming Itself for the Digital Age. -- 7. The Nine Dynamics of Future Publishing. -- 8. Pictures in the Digital Economy. -- 9. The Global Learning Infrastructure: The Future of Higher Education. -- 10. Customer Empowerment in the Digital Economy. -- 11. The New Logistics: Shaping the New Economy. -- 12. The Computing Model for the Information Age. -- 13. Making Intranets Obsolete: Extending the Enterprise to Partners, Suppliers, and Customers. -- 14. The Network is the Business. -- 15. Cybercommunities: Better than Being There? -- 16. Center and Periphery: Balancing the Bias of Digital Technology. -- 17. Government and Governance in the Networked World. -- 18. You Can't Declare Cyberspace National Territory: Economic Policy Making in the Digital Age. -- 19. Stranger than Truth or Fiction: Fraud, Deception, and the Internet. -- 20. Cyberspace: The Next Frontier?
Resumen: The Digital Economy, Blueprint to the Digital Economy ofrece ideas y estrategias innovadoras diseñadas para ayudar a las empresas actuales a tener éxito en un entorno empresarial digital emergente y altamente competitivo. A través de relatos de primera mano, altos ejecutivos de corporaciones de clase mundial como Kodak, IBM, Microsoft y AT&T ofrecen ejemplos provocadores de cómo sus empresas utilizaron tecnologías de redes y multimedia para lograr sus objetivos corporativos individuales.Resumen: The Digital Economy, Blueprint to the Digital Economy offers breakthrough insights and strategies designed to help today's businesses succeed in an emerging and highly competitive digital business environment. Through first-hand accounts, top executives of world-class corporations like Kodak, IBM, Microsoft, and AT&T offer provocative examples of how their businesses used networking and multimedia technologies to achieve their individual corporate objectives.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Biblioteca de origen Colección Signatura topográfica Copia número Estado Notas Fecha de vencimiento Código de barras Reserva de ítems
Libros para consulta en sala Libros para consulta en sala Biblioteca Antonio Enriquez Savignac Biblioteca Antonio Enriquez Savignac COLECCIÓN RESERVA HC79 .I55 B57 1998 (Navegar estantería(Abre debajo)) Ejem.1 No para préstamo (Préstamo interno) Negocios Internacionales 033588
Total de reservas: 0

Incluye referencias blibliográficas e índice.

1. Joined at the Bit: The Emergence of the E-Business Community. --
2. Revisiting Plato's Cave: Business Design in an Age of Uncertainty. --
3. Building Smarter, Faster Organizations. --
4. The New Corporate Form. --
5. Designing the New Digital Enterprise. --
6. Banking Without Boundaries: How the Banking Industry is Transforming Itself for the Digital Age. --
7. The Nine Dynamics of Future Publishing. --
8. Pictures in the Digital Economy. --
9. The Global Learning Infrastructure: The Future of Higher Education. --
10. Customer Empowerment in the Digital Economy. --
11. The New Logistics: Shaping the New Economy. --
12. The Computing Model for the Information Age. --
13. Making Intranets Obsolete: Extending the Enterprise to Partners, Suppliers, and Customers. --
14. The Network is the Business. --
15. Cybercommunities: Better than Being There? --
16. Center and Periphery: Balancing the Bias of Digital Technology. --
17. Government and Governance in the Networked World. --
18. You Can't Declare Cyberspace National Territory: Economic Policy Making in the Digital Age. --
19. Stranger than Truth or Fiction: Fraud, Deception, and the Internet. --
20. Cyberspace: The Next Frontier?

The Digital Economy, Blueprint to the Digital Economy ofrece ideas y estrategias innovadoras diseñadas para ayudar a las empresas actuales a tener éxito en un entorno empresarial digital emergente y altamente competitivo. A través de relatos de primera mano, altos ejecutivos de corporaciones de clase mundial como Kodak, IBM, Microsoft y AT&T ofrecen ejemplos provocadores de cómo sus empresas utilizaron tecnologías de redes y multimedia para lograr sus objetivos corporativos individuales.

The Digital Economy, Blueprint to the Digital Economy offers breakthrough insights and strategies designed to help today's businesses succeed in an emerging and highly competitive digital business environment. Through first-hand accounts, top executives of world-class corporations like Kodak, IBM, Microsoft, and AT&T offer provocative examples of how their businesses used networking and multimedia technologies to achieve their individual corporate objectives.

Haga clic en una imagen para verla en el visor de imágenes

Imagen de cubierta local
  • Universidad del Caribe
  • Con tecnología Koha